Looking For Anything Specific?

ליאו מסי : נבחרת השנה של אופ"א: מסי בפנים, גם ואן דייק - זה רווח, כאמור, על הנייר בלבד.

ליאו מסי : נבחרת השנה של אופ"א: מסי בפנים, גם ואן דייק - זה רווח, כאמור, על הנייר בלבד.. אין לי ספק שאחזור לכאן בעתיד. אמרתי לו את זה כל השנה. ליאו מסי היה הסאגה הכי מדוברת בעולם הכדורגל בקיץ האחרון, ברצלונה סירבה לשחרור את הכוכב הארגנטינאי מכיוון. ליאו מסי נחת בצרפת, פריז סן ז'רמן הודיעה: בסרטון מרגש במיוחד, הודיעה הקבוצה הצרפתית על החתמתו של הכוכב הארגנטינאי, ששיחק לאורך כל הקריירה בברצלונה.

ליאו מסי | eric alonso/getty images. ליאו מסי | pressinphoto / contributor. 9:30 אביו של ליאו מסי, חורחה מסי, נחת הבוקר בברצלונה כדי לדון בנושא עתידו של בנו עם נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו. אחרי הנחיתה וקבלת הפנים החמה, עבר בדיקות רפואיות והמשיך לביקור באצטדיון לפני שחתם רשמית. אמרתי למועדון, במיוחד לנשיא, שאני רוצה לעזוב.

דיווח: בניגוד לתחזיות - ליאו מסי ייבחר לשחקן הטוב בעולם ...
דיווח: בניגוד לתחזיות - ליאו מסי ייבחר לשחקן הטוב בעולם ... from img.haarets.co.il
אין לי ספק שאחזור לכאן בעתיד. ליאו מסי חתם בפריז סן ז'רמן. חברו הטוב, לואיס סוארס, צפוי לעזוב. ליאו מסי מאוכזב (רויטרס) רעידת אדמה אדירה בעולם הכדורגל. ליאו מסי היה הסאגה הכי מדוברת בעולם הכדורגל בקיץ האחרון, ברצלונה סירבה לשחרור את הכוכב הארגנטינאי מכיוון. אמבפה יעזוב, ניימאר הציע את מספר 10 חדשות נוספות« ליאו מסי ישמש שגריר של חברת אורקם ויקדם טכנולוגיה לעיוורים וללקויי הראיה. אביו סיכם עם פאריס, הפרעוש ינחת השבת, במועדון מחכים לאישור הפייר פליי.

הוא יוצג רשמית היום (רביעי) במסיבת.

9:30 אביו של ליאו מסי, חורחה מסי, נחת הבוקר בברצלונה כדי לדון בנושא עתידו של בנו עם נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו. לליונל שני אחים בוגרים, רודריגו ומטיאס, ואחות קטנה. הוא הפך לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק ושבר כמעט. ליאו מסי לא מאמין בפרויקט. לא ממש מעוניין לעבוד עם רונלד קומאן. אמרתי לו את זה כל השנה. ליאו מסי | pressinphoto / contributor. עברו הרבה שנים והרבה חוויות, טובות ורעות. חברו הטוב, לואיס סוארס, צפוי לעזוב. כשראיתי את חברי נבחרת החלומות משתמשים. ברצלונה הפכה אותי לבן אדם שאני היום. חורחה מסי סיכם עם פ.ס.ז', ליאו יגיע לצרפת הפצצה בדרך? להישאר בברצלונה זה מה שרציתי יותר מכל, זה הבית שלי אחד משחקני הכדורגל הגדולים בעולם נפרד בשעה זו מברצלונה, המועדון שבו שיחק מאז היה בן 13:

אני עדיין לא יודע כלום. ברצלונה הפכה אותי לבן אדם שאני היום. אחרי הנחיתה וקבלת הפנים החמה, עבר בדיקות רפואיות והמשיך לביקור באצטדיון לפני שחתם רשמית. בסרטון מרגש במיוחד, הודיעה הקבוצה הצרפתית על החתמתו של הכוכב הארגנטינאי, ששיחק לאורך כל הקריירה בברצלונה. רבים לא רצו שהרגע הזה יגיע, אך הערב (חמישי), אחרי שכבר נראה היה שהוא חותם על חוזה חדש, ברצלונה הודיעה:

עוד 3 שבועות בלבד: ליאו מסי צפוי לנחות בישראל - סרוגים
עוד 3 שבועות בלבד: ליאו מסי צפוי לנחות בישראל - סרוגים from www.srugim.co.il
כוכב ברצלונה יוביל פרויקט ראשון מסוגו למען ציבור העוורים ולקויי הראייה: הייתי משוכנע שאשאר כאן, היום אני אומר להתראות. במקביל נטען כי יש אופטימיות גדולה בפאריס. אולי הופעת הבכורה שלי, שם הכל התחיל. בעוד העיניים בצרפת, ולמעשה בעולם הכדורגל. ליאו מסי הודיע היום (שישי) שיישאר בברצלונה גם בעונת 2020/21.כזכור, בשבועות האחרונים הכוכב החליט לעזוב את המועדון ונפוצו גל שמועות שטלטלו את הכדורגל העולמי, אך הבוקר במארקה פרסמו על תפנית בעלילה שתשאיר את השחקן. ליאו מסי לא מאמין בפרויקט. ליאו מסי נחת בצרפת, פריז סן ז'רמן הודיעה:

אמרתי למועדון, במיוחד לנשיא, שאני רוצה לעזוב.

חברו הטוב, לואיס סוארס, צפוי לעזוב. לליונל שני אחים בוגרים, רודריגו ומטיאס, ואחות קטנה. ליאו מסי הודיע היום (שישי) שיישאר בברצלונה גם בעונת 2020/21.כזכור, בשבועות האחרונים הכוכב החליט לעזוב את המועדון ונפוצו גל שמועות שטלטלו את הכדורגל העולמי, אך הבוקר במארקה פרסמו על תפנית בעלילה שתשאיר את השחקן. אולי הופעת הבכורה שלי, שם הכל התחיל. בעוד העיניים בצרפת, ולמעשה בעולם הכדורגל. ליאו מסי | eric alonso/getty images. כשראיתי את חברי נבחרת החלומות משתמשים. ליאו מסי הגיע לפארק דה פראנס והציג את החולצה מספר 30 | עדכונים שוטפים יום סוער לכוכב הארגנטינאי בפריז: ברצלונה הפכה אותי לבן אדם שאני היום. ליאו מסי | pressinphoto / contributor. עברו הרבה שנים והרבה חוויות, טובות ורעות. אמרתי לו את זה כל השנה. אביו סיכם עם פאריס, הפרעוש ינחת השבת, במועדון מחכים לאישור הפייר פליי.

ליאו מסי | pressinphoto / contributor. אביו סיכם עם פאריס, הפרעוש ינחת השבת, במועדון מחכים לאישור הפייר פליי. הדבר היחיד שאמר לאנשי התקשורת בשדה התעופה היה: במשך שבועות ארוכים הוא פיזר אופטימיות בלתי מרוסנת. חורחה מסי סיכם עם פ.ס.ז', ליאו יגיע לצרפת הפצצה בדרך?

די עם הרומנטיקה: ליאו מסי חייב לברוח מברצלונה עכשיו, לפני ...
די עם הרומנטיקה: ליאו מסי חייב לברוח מברצלונה עכשיו, לפני ... from img.haarets.co.il
להישאר בברצלונה זה מה שרציתי יותר מכל, זה הבית שלי אחד משחקני הכדורגל הגדולים בעולם נפרד בשעה זו מברצלונה, המועדון שבו שיחק מאז היה בן 13: איך cvc, אחת מהבעלים של איירון סורס הישראלית ומי שרכשה 10% מלה ליגה, קשורה להודעת העזיבה של ליאו מסי את ברצלונה? בעוד העיניים בצרפת, ולמעשה בעולם הכדורגל. בניגוד לשנה שעברה, הייתי בטוח שאשאר בברצלונה בקול חנוק מבכי, דיבר ליאו מסי במסיבת עיתונאים על תקופתו במועדון ועל העזיבה: שינוי הגישה של לאפורטה היה פתאומי וקיצוני. יומיים אחרי שנפרד מברצלונה בדמעות, ליאו מסי נחת בצרפת עם חולצה עליה כתוב כאן זה פריז. הכדורגלן ליאונל מסי, שצפוי לעזוב את ברצלונה, אמר היום במסיבת עיתונאים כשהוא דומע, כי הוא אסיר תודה לחבריי לקבוצה בהווה ובעבר. אמרתי למועדון, במיוחד לנשיא, שאני רוצה לעזוב.

אין לי ספק שאחזור לכאן בעתיד.

אחרי הנחיתה וקבלת הפנים החמה, עבר בדיקות רפואיות והמשיך לביקור באצטדיון לפני שחתם רשמית. ליאו מסי ישמש שגריר של חברת אורקם ויקדם טכנולוגיה לעיוורים וללקויי הראיה. הוא הפך לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק ושבר כמעט. ליאו מסי | eric alonso/getty images. ליאו מסי עוזב את הקבוצה. ליאו מסי לא מאמין בפרויקט. אין לי ספק שאחזור לכאן בעתיד. לליונל שני אחים בוגרים, רודריגו ומטיאס, ואחות קטנה. אביו סיכם עם פאריס, הפרעוש ינחת השבת, במועדון מחכים לאישור הפייר פליי. אמרתי למועדון, במיוחד לנשיא, שאני רוצה לעזוב. ליאו מסי הודיע היום (שישי) שיישאר בברצלונה גם בעונת 2020/21.כזכור, בשבועות האחרונים הכוכב החליט לעזוב את המועדון ונפוצו גל שמועות שטלטלו את הכדורגל העולמי, אך הבוקר במארקה פרסמו על תפנית בעלילה שתשאיר את השחקן. להישאר בברצלונה זה מה שרציתי יותר מכל, זה הבית שלי אחד משחקני הכדורגל הגדולים בעולם נפרד בשעה זו מברצלונה, המועדון שבו שיחק מאז היה בן 13: זה רווח, כאמור, על הנייר בלבד.

Posting Komentar

0 Komentar